Fui chamada por Deus para uma missão

 Fui chamada por Deus para fazer mais uma missão

Um país diferente mas com a mesma fé e o mesmo espírito missionário.

Fui chamada por Deus para fazer mais uma missão
Um país diferente mas com a mesma fé e o mesmo espírito missionário.
Olá a todos! Em primeiro lugar, gostava de apresentar-me; sou Febiana Bokemnasi Cardoso, de nacionalidade timorense e estou a estudar na Universidade de Aveiro.
No último pray with us, no CUFC, fui convidada pela Irmã Flávia para mais um desafio, fazer uma missão, no Dominismissio, em Aveiro. Como naquela altura, eu estava a preparar-me, fisicamente, para fazer o caminho de Santiago, na próxima semana, então, decidi-me a fazer a inscrição e escolhi a opção de missão online, porque o dia de fazer o Dominismissio era três dias depois do caminho de Santiago e não tinha a certeza que ia recuperar depois da caminhada. Mas graças a Deus, depois do caminho de Santiago tudo corria bem e consegui ir a fazer o Dominismissio, presencialmente.
Esta foi a primeira vez que participei no Dominismissio. Honestamente, eu não tinha nenhum conhecimento sobre o que ia fazer e não tinha nenhuma expectativa do que ia acontecer lá, mas acredito que tudo o que faço com amor, fé e com boas intenções vai correr tudo bem.
Então à noite do dia 3 de agosto de 2021, arrumei as minhas coisinhas e já estiva pronta para começar a missão, como não sabia onde ia realizar-se a missão então mandei a mensagem à irmã Flavia para perguntar sobre a localização da casa das Irmãs Dominicanas e não me respondeu, portanto fui perguntar a outra amiga minha, que ia fazer também o Dominismissio, ela respondeu e afinal eu moro perto da casa das Irmãs Dominicanas, em Aveiro, e só preciso andar 600m e já chego lá :D.
Foi uma experiência nova e incrível na minha vida. Confesso que esta experiência tem muito significado para mim, principalmente na minha vida como católica; apesar de estar sozinha aqui em Aveiro e não ter planejado para as minhas férias do Verão, o Dominismissio já fez o meu Verão, este ano, tão diferente, do que os, dos anos anteriores. Foi uma missão em que todos os dias tínhamos desafios diferentes para enfrentarmos, especialmente para mim que ainda preciso de aprender mais sobre a língua portuguesa. Ouvir as histórias das irmãs, aprender também as músicas novas que nunca tinha conhecido antes, ter oportunidade de ajudar as funcionárias na casa das irmãs idosas, animar as crianças e os idosos no Patronato de Nossa Senhora da Vitória e ajudar também alguns serviços na cozinha com as senhoras que trabalham lá. 
Além disso, tínhamos algumas atividades que tivemos de preparar como as orações da manhã e da noite, e a avaliação do fim do dia. Como nesta missão, tinha muitos momentos com as irmãs idosas; portanto queria partilhar também o meu momento mais emocionante com elas: era de manhã quando aparecíamos lá na sala das irmãs idosas e víamos os sorrisos de alegria e com entusiasmo das irmãs idosas todos os dias.  
Contudo, percebemos que a presença de Deus em cada um de nós consegue fazer com que algo pequeno para nós, possa ser muito significativo para os outros, principalmente para os que precisam da nossa ajuda.
Febiana Cardoso. 

Aqui está a tradução na língua tetúm (a minha língua materna).

Na’i Maromak Bolu hikas fali ona há’u atu halo tan missaun ida
Iha nasaun ne’ebé la hanesan maibé ho fiar ne’ebé hanesan no ho espiritu missionáriu ne’ebé hanesan.
Olá bá imi hotu! Uluk nana’in, ha’u hakarak atu apresenta ba imi kona-ba ha’u-nia an, ha’u-nia naran Febiana Bokemnasi Cardoso, ha’u-nia nasionalidade timorense no agora daudaun ha’u estuda iha Universidade Aveiro.
Iha Pray with us loron ikús nian iha CUFC, ha’u hetan konvite hosi irmã Flavia ba dezafiu ida tan, atu halo missaun Dominismissio iha Aveiro. Iha tempu ne’ebá, ha’u prepara hela ha’u-nia an, fizikamente, hodi halo “Caminho de Santiago” ne’ebé mak ha’u sei halo iha semana ida tuirmai, entaun ha’u desidi atu halo registrasaun no hili opsaun “Missão online”, tambá hafoin fila husi “Caminho de Santiago” ne’e ha’u iha deit loron tolu hodi halo fali Dominismissio, no tambá ha’u laiha serteza katak ha’u bele rekupera fila fali depois de Caminho ne’e. Maibé agradese ba Na’i Maromak tambá depois de fila husi “Caminho de santiago” ne’e buat hotu la’o ho di’ak no ha’u mós konsege ba tuir duni Dominismissio ne’e prezensialmente.
Ne’e ba dahuluk nian ha’u tuir Dominismissio. Onestamente, ha’u nunka iha koñesimentu ruma kona-ba saída maka ha’u atu bá halo iha ne’ebá no ha’u laiha expetativa ruma hosi saída maka sei akontese iha ne’ebá, maibé ha’u fi’ar katak buat hotu ne’ebé ha’u halo ho domin, fi’ar no ho intensaun sira ne’ebé di’ak maka buat hotu sei la’o ho di’ak.
Entaun, iha dia 3 fulan Agostu 2021 kalan, ha’u aruma tiha ha’u-nia sasán sira no ha’u prontu ona atu hahu’u missaun ne’e, tambá ha’u la hatene missaun ne’e atu realiza iha ne’ebé entaun ha’u haruka mensajem ida bá irmã Flavia atu husu kona-ba hela fatin irmã Dominica sira nian no irmã la responde ha’u-nia mensajen, ho nune’e ha’u husu fali ha’u-nia amiga ida seluk ne’ebé mós sei bá tuir hotu Dominismissio ne’e, hafoin nia responde tiha ha’u-nia mensajem ne’e, no afinál ha’u hela besik lós irmã Dominicana sira-nia hela fatin iha Aveiro, no ha’u só presiza la’o 600 metros de’it bele to´o ona iha ne’ebá, hehehhe.
Ne´e mós sai hanesan esperiensia ne’ebé foun mai ha’u no esperiensia ne’ebé kapáz tebes iha ha’u-nia moris. Hau onestu deit katak ida ne’e sai hanesan esperiensia ne’ebé signifikadu tebes mai ha’u, liu-liu iha ha’u-nia moris nu´udar katólika ida; maské ha’u hela mesak iha Aveiro no ha’u laiha planu ruma ba ha’u-nia loron feriádu iha tempo veraun ne’e, Dominismissio halo ona ha’u-nia feriádu veraun tinan ida ne’e sai oin seluk lós, la hanesan ho ha’u-nia feriádu sira iha tinan kotuk nian. Hanesan mós missaun ida ne’ebé lor-loron ami sempre hasoru hela de’it dezafius oin-oin ne’ebé la hanesan, liu-liu mai ha’u ne’ebé sei presizá di’ak liu-tan atu aprende lian portugues. Rona istoria hosi irmã sira, aprende múzika foun sira ne’ebé ha’u seida’uk koñese, iha oportunidade hodi ajuda funsionaria sira iha irmã idoza sira-nia uma, anima labarik no ferik ho katuas sira iha Patronato de Nossa Senhora da Vitória no ami mós ajuda serbisu balun iha dapur hamutuk ho  señora sira ne’ebé mak servisu iha ne’ebá. 
Alende ida ne’e, ami mós iha atividade balun ne’ebé ami presiza atu prepara hanesan: prepara orasaun dader no orasaun kalan nian, no mós prepara avaliasaun iha tempu kalan. Tambá missaun ida ne’e ha’u iha momentu barak liu ho irmã idoza sira, entaun ha’u mós hakarak fahe ituan ha’u-nia momento balun ne’ebé emosionante ho irmã idoza sira: ne’e maka iha dader bainhira ami mosu bá iha irmã idoza sira-nia fatin no lor-loron ami sempre hare’e sira-nia hamnasa ne’ebé nakonu ho kontente no entuziasmu atu tesi-lia ho ami.
Ho nune´e, ita hotu bele komprende katak prezensa Aman Maromak nian iha ita ema ida-idak konsege halo buat ne’ebé  mai ita senti ki’ikoan maibé bele sai signifikadu ne’ebé bo’ot bá ema seluk, liu-liu bá sira ne’ebé presizá tebes ita-nia ajuda.
Febiana Cardoso.

Comentários

  1. Respostas
    1. Muito Obrigadaaaa minha Linda🥰Beijinhoss😘Saudades tuas🥺

      Eliminar
  2. Como colaboradora da cada das irmãs só tenho a agradecer foram de uma ajuda muito valiosa obrigado.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Foi uma experiência incrível❤️Adorei imenso de fazer este DominisMissio🥰👏🏼

      Eliminar
  3. Muito bem Fabiana gostei muito de saber da tua experiencia no Dominismissio parabens continua a praticar o bem e com mais oportunidades de conhecer mais a Deus e as Dominicanas de Sta . CAtarina de SENA

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Muito Obrigada pelo comentário👏🏼Sim continuo a praticar o bem na minha vida quotidiana🥰

      Eliminar

Enviar um comentário

Mensagens populares deste blogue

Completas com... Santa Catarina de Sena

Vida Consagrada: Postulantado

Dominismissio '23